15/3/13

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ''ΑΘΗΝΑ'' ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΤΕΙ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ


                                            Τμήμα Αυτοματισμού ΤΕΙ Χαλκίδας
για την κατάργηση διά μέσω μεταβατικότητας του Τμήματος Αυτοματισμού του ΤΕΙ Χαλκίδας
σύμφωνα με την τελική πρόταση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και
Αθλητισμού για το Σχέδιο «ΑΘΗΝΑ» που παρουσιάστηκε στις 5 Μαρτίου 2013

Το Τμήμα Αυτοματισμού του ΤΕΙ Χαλκίδας έχει 12 μέλη ΕΠ, διαθέτει 10 εργαστηριακές αίθουσες με
πλούσιο εργαστηριακό εξοπλισμό. Το Τμήμα έχει επιτυχώς ολοκληρώσει την διαδικασία εσωτερικής
αξιολόγησης και έχει υποβληθεί από το 2010 στην «Αρχή Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ)» ο σχετικός φάκελος για την έναρξη της εξωτερικής αξιολόγησης. Το Τμήμα Αυτοματισμού εκπαιδεύει τους 1441 ενεργούς φοιτητές του και τους προετοιμάζει για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία στα γνωστικά αντικείμενα του αυτομάτου ελέγχου, της ρομποτικής, της μηχατρονικής, των ολοκληρωμένων συστημάτων κλπ.
Σημείο 1: Σε αντίθεση με το ισχύον νομικό πλαίσιο (Ν. 4009/11 και 4076/12, βλ. Παράρτημα Α) που
προβλέπει την διαδικασία διαβούλευσης για το Σχέδιο «Αθηνά», η κατάργηση δια μέσω
μεταβατικότητας των Τμημάτων Αυτοματισμού στερήθηκε του απαιτούμενου χρόνου
διαβούλευσης καθόσον βρίσκεται στην διάθεση των Ιδρυμάτων για χρονικό διάστημα
μικρότερο των 24 ωρών, γεγονός που δεν επιτρέπει στο Τμήμα μας και το Ίδρυμά μας να
συμμετάσχουν στην διαδικασία συγκροτημένα και τεκμηριωμένα.
Σημείο 2: Το Τμήμα Αυτοματισμού του ΤΕΙ Χαλκίδας καθώς και τα υπόλοιπα Τμήματα Αυτοματισμού της Ελλάδας καθώς και τα δεκάδες Τμήματα Αυτοματισμού στο εξωτερικό (ομότιτλα ή ακόμα και με στενότερο αντικείμενο εντός του αυτοματισμού) καλύπτουν ανάγκες της Ελληνικής αλλά και της διεθνούς παραγωγής και κοινωνίας. Ενδεικτικά, στο Παράρτημα Β παρουσιάζονται 40 Τμήματα Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων ανά τον κόσμο με γνωστικό αντικείμενο στην περιοχή του αυτοματισμού.
Σημείο 3: Τα μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών του τμήματος Αυτοματισμού του ΤΕΙ Χαλκίδας δεν
καλύπτονται από μαθήματα των προγραμμάτων σπουδών των Τμημάτων Ηλεκτρολογίας και
Μηχανολογίας. Ειδικότερα το 70% των μαθημάτων του Τμήματος Αυτοματισμού δεν
καλύπτεται από μαθήματα του Τμήματος Ηλεκτρολογίας, το 86.36% των μαθημάτων του
Τμήματος Αυτοματισμού δεν καλύπτεται από μαθήματα του Τμήματος Μηχανολογίας, ενώ το
57% των μαθημάτων του Τμήματος Αυτοματισμού δεν καλύπτεται από κανένα από τα
προγράμματα σπουδών των Τμημάτων Ηλεκτρολογίας και Μηχανολογίας (βλέπε παράρτημα Γ).
Σημείο 4: Το τμήμα Aυτοματισμού έχει τους περισσότερους εισακτέους από όλα τα Τμήματα της ΣΤΕΦ
του ΤΕΙ Χαλκίδας. Ειδικότερα, κατά το Ακαδημαϊκό Έτος 2012‐2013 στο Τμήμα Αυτοματισμού
εισήχθησαν 374 σπουδαστές, στο Τμήμα Μηχανολογίας εισήχθησαν 208 σπουδαστές, στο
Τμήμα Ηλεκτρολογίας εισήχθησαν 174 σπουδαστές και στο Τμήμα Τεχνολογίας Αεροσκαφών
εισήχθησαν 140 σπουδαστές.
Σημείο 5: Παρά το γεγονός ότι το Σχέδιο Αθηνά στοχεύει στην δημιουργία θυλάκων αριστείας,
καταργείται το Τμήμα Αυτοματισμού του ΤΕΙ Χαλκίδας ενώ αναφέρεται στον κόμβο
Ακαδημαϊκής και Επιστημονικής Αριστείας του Υπουργείου Παιδείας με την ερευνητική
αριστεία «ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΠΗΔΑΛΙΟΥΧΙΑ ,
Κουμπουλής Φώτης, Σκαρπέτης Μιχάλης» (βλέπε παράρτημα Δ)
Σημείο 6: Το Τμήμα Αυτοματισμού του ΤΕΙ Χαλκίδας διαθέτει πλούσιο Ερευνητικό Έργο, το πιο ευάριθμο
σε όλο το ΤΕΙ Χαλκίδας (βλέπε Παράρτημα Ε).
Σημείο 7: Οι απόφοιτοι του Τμήματος Αυτοματισμού έχουν την μικρότερη ανεργία από τους υπόλοιπους
αποφοίτους τεχνολόγους μηχανικούς.
Για όλους τους παραπάνω λόγους θεωρούμε ότι το Τμήμα Αυτοματισμού του ΤΕΙ Χαλκίδας δεν πρέπει να
κλείσει διότι διαφορετικά ζημιώνεται η Ελληνική εκπαίδευση, οι παραγωγικές μονάδες της χώρας σε ότι
αφορά την νέα τεχνολογία και ευρύτερα η επιστημονική προοπτική της χώρας στον 21ο αιώνα.
Παράρτημα Α
Παράγραφος 6 του άρθρου 7 του Ν. 4009/2011 (ΦΕΚ Α 195 6.9.2011), όπως αντικαταστάθηκε με την
παράγραφο 4 του άρθρου 1, του Ν.4076/2012 (ΦΕΚ Α 159/10.8.2012)
«6. Με την επιφύλαξη των οριζομένων στις παραγράφους 3, 4 και 5, με προεδρικό διάταγμα, που
εκδίδεται με πρόταση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης,
Οικονομικών και Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού μπορούν να συγχωνεύονται,
κατατέμνονται, μετονομάζονται και καταργούνται Α.Ε.Ι. και να μεταβάλλεται η έδρα τους, καθώς επίσης
και να ιδρύονται, συγχωνεύονται, κατατέμνονται, μετονομάζονται και καταργούνται Σχολές ή και
Τμήματα και να μεταβάλλεται η έδρα τους, για τους ακόλουθους, κατά περίπτωση, λόγους:
α) Όταν είναι αναγκαίο για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων κοινωνικών αναγκών για την ανάπτυξη της
ανώτατης εκπαίδευσης ή για την καλλιέργεια νέων επιστημονικών και τεχνικών πεδίων ή πεδίων
διεπιστημονικού χαρακτήρα που κρίνονται απαραίτητα για την οικονομικοκοινωνική ανάπτυξη της χώρας
και δεν καλύπτονται με επάρκεια από τα Α.Ε.Ι. ή τις Σχολές ή τα Τμήματα που λειτουργούν.
β) Όταν επιβάλλεται από το δυσανάλογα μεγάλο ή αντίστοιχα μικρό ετήσιο αριθμό φοιτητών ή
αποφοίτων ανά καθηγητή σε ένα Α.Ε.Ι. ή μια Σχολή ή ένα Τμήμα.
γ) Όταν η λειτουργία μεμονωμένων Α.Ε.Ι. ή Σχολών ή Τμήματος δεν δικαιολογείται επιστημονικά και,
αντιθέτως, δυσχεραίνει την έρευνα και τη διδασκαλία στα αντίστοιχα γνωστικά πεδία.
δ) Όταν είναι σύμφωνες με τις ανάγκες και τις δυνατότητες της εθνικής οικονομίας.
Ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού πριν την υποβολή της ανωτέρω
πρότασης υποβάλει ερώτημα, συνοδευόμενο από ειδική τεκμηρίωση, για έκδοση γνώμης από την Αρχή
Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ), καθώς και από το
Συμβούλιο των οικείων ιδρυμάτων, μετά από διατύπωση γνώμης της Συγκλήτου αυτών. Στα ιδρύματα
που δεν έχει ακόμα συγκροτηθεί Συμβούλιο, η ανωτέρω αρμοδιότητα ασκείται από τη Σύγκλητο.
Οι ανωτέρω γνώμες θεωρείται ότι εδόθησαν μετά την άπρακτη παρέλευση εξήντα (60) ημερών από την
περιέλευση του ερωτήματος από τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
σε αυτές. Για εξαιρετικούς λόγους, όπως ενδεικτικά είναι η υποβολή διευκρινιστικών ερωτημάτων από τα
γνωμοδοτούντα όργανα, η ανωτέρω προθεσμία μπορεί να παρατείνεται για επτά (7) ημέρες. Περαιτέρω
παράταση της προθεσμίας αποκλείεται.».
Παράρτημα Β
Τμήματα Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων στο αντικείμενο του Αυτοματισμού και στα
υποαντικείμενά του (Μηχατρονική, Ρομποτική, Ολοκληρωμένα Συστήματα κλπ)
Τμήμα/Πρόγραμμα Πανεπιστήμιο Χώρα
Département Automatique SUPELEC France
Département d'Automatique University de Franche‐Compte France
Automatic Control Department Polytechnic University of Catalunya Spain
Department of Automation Tsinguhua University China
Department of Automation and Control Engineering Chung Chou Institute of Technology China
Department of Automation Technical University of Cluj‐Napoca Romania
Department of Automation, Information and Control Systems Technical University of Gabrovo Bulgaria
Department of Automation and Microprocessors Moscow State Technical University Russia
Department of Automation and Systems Technology Aalto university Finland
Department of Automation Science and Engineering Tampere University of Technology Finland
Department of Control Science and Engineering Zhejiang University China
Department of Systems Engineering and Automation University of Madrid Spain
Institute of Information Engineering, Automation and
Mathematics Slovak University of Technology Slovakia
Engineering Systems Division ΜΙΤ USA
School of Automation Science and Engineering South China Institute of Technology China
Automated Manufacturing Engineering Fairfield University USA
Department of Automation and Production Systems University of Zilina Slovakia
Department of Computer Science and Automation India Institute of Science India
Le laboratoire GIPSA‐lab, Grenoble Images Parole Signal
Automatique University of Grenoble France
Ingegneria Industriale e dell'Informazione : Automation
Engineering Politecnico di Milano Italy
Department of Packaging and Automation of Production
Processes Lutsk National Technical University Ukraine
Intelligent Hydraulics and Automation Tampere University of Technology Finland
Dipartimento Di Ingegneria Informatica, Automatica E
Gestionale La Sapienza Italy
Institut für Transport‐ und Automatisierungstechnik University of Hannover Germany
Bachelor of Engineering (Mechatronic Engineering) University of Wollongong Austalia
BEng Hons Mechatronic Engineering University of Ulster Germany
Department for Mechatronics University of Saarlandes Germany
Department of Mechatronics Engineering Philadelphia University USA
Department of Mechatronics Engineering Cancaya University Turkey
Faculty of Mechatronics Warsaw University of Technology Poland
International Graduate Studies in Mechatronics University of Siegen Germany
Mechatronics Engineering Swiss German University Indonesia
Mechatronics Engineering McMaster University Canada
MEng in Mechatronic Engineering University of Manchester UK
Department of Integrated System’s Cranfield Univeristy UK
BEng Mechatronics and Robotics Leeds University UK
Département Automatique et Robotique University of Nante France
The Robotics Institute Carnegie Mellon USA
Faculty of Electrical and Control Engineering Gdansk University Poland
Department of Electrical Energy, Systems and
Automation (EESA) University of Gent Belgium
Παράρτημα Γ
Επικαλύψεις Προγραμμάτων Σπουδών Τμημάτων Αυτοματισμού, Μηχανολογίας και Ηλεκτρολογίας
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΟΥ
ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ
ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
Διαφορικός και Ολοκληρωτικός Λογισμός Μαθηματικά Ι, Μαθηματικά ΙΙ Μαθηματικά Ι, Μαθηματικά ΙΙ
Επιστήμη και Άνθρωπος ΟΧΙ ΟΧΙ
Διοίκηση Επιχειρήσεων α) Διοίκηση Επιχειρήσεων ή β)
Διοίκηση Έργων
Διοίκηση Παραγωγής, Διοίκηση
Επιχειρήσεων
Φυσική Φυσική Φυσική Ι, Φυσική ΙΙ
Δομημένος Προγραμματισμός Η/Υ Προγραμματισμός Η/Υ ΟΧΙ
Σχεδίαση Συνδυαστικών Λογικών Συστημάτων Ψηφιακά Συστήματα Ι ΟΧΙ
Ηλεκτρικά Κυκλώματα Ηλεκτρικά Κυκλώματα Ι
Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ Ηλεκτροτεχνία (50%)
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός H/Y ΟΧΙ ΟΧΙ
Γραμμική Άλγεβρα ΟΧΙ ΟΧΙ
Σχεδίαση Ακολουθιακών Λογικών
Συστημάτων Ψηφιακά Συστήματα ΙΙ ΟΧΙ
Σήματα και Συστήματα ΟΧΙ ΟΧΙ
Ηλεκτρικές Μετρήσεις Ηλεκτρικές Μετρήσεις ΟΧΙ
Εισαγωγή στον Αυτόματο Έλεγχο ΣΑΕ Ι
ΣΑΕ ΙΙ ΟΧΙ
Αρχιτεκτονική και Δίκτυα Η‐Υ ΟΧΙ ΟΧΙ
Εισαγωγή στην Ηλεκτρονική Ηλεκτρονικά Ι ΟΧΙ
Ποιοτικός Έλεγχος ΟΧΙ Ποιοτικός Έλεγχος ‐ Διασφάλιση
Ποιότητας
Ψηφιακή Επεξεργασία Σήματος ΟΧΙ ΟΧΙ
Σχεδίαση Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου ΟΧΙ ΟΧΙ
Ψηφιακός Έλεγχος ΟΧΙ ΟΧΙ
Αυτοματισμοί με PLC και Μικροελεγκτές PLC ‐ Αυτοματισμοί ΟΧΙ
Αναλογικά Ηλεκτρονικά Συστήματα Ηλεκτρονικά ΙΙ ΟΧΙ
Σχεδίαση και Κατασκευή Ηλεκτρονικών
Κυκλωμάτων με χρήση Υπολογιστή
Εξομοίωση Ηλεκτρικών
& Ηλεκτρονικών κυκλωμάτων με Η/Υ ΟΧΙ
Μοντελοποίηση και ‘Έλεγχος Μηχανικών
Συστημάτων ΟΧΙ ΟΧΙ
Βιομηχανικός Έλεγχος ΟΧΙ ΣΑΕ ‐ Βιομηχανικοί Αυτοματισμοί (50%)
Έλεγχος Ηλεκτρικών Κινητήρων ΟΧΙ ΟΧΙ
Βέλτιστος Έλεγχος ΟΧΙ ΟΧΙ
Δομές και Βάσεις Δεδομένων ΟΧΙ ΟΧΙ
Συστήματα Συλλογής Δεδομένων ΟΧΙ ΟΧΙ
Φυσικοχημικές Διεργασίες ΟΧΙ ΟΧΙ
Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα ΟΧΙ ΟΧΙ
Εισαγωγή στην Ρομποτική ΟΧΙ Τεχνολογία Ρομποτικής (50%)
Έλεγχος Παραγωγικών Διεργασιών ΟΧΙ ΟΧΙ
Αγγλική Τεχνική Ορολογία Αυτοματισμού ΟΧΙ ΟΧΙ
Επιχειρηματικότητα στον αυτοματισμό ΟΧΙ ΟΧΙ
Έλεγχος Υδραυλικών και Πνευματικών
Συστημάτων ΟΧΙ Υδραυλικά & Πνευματικά Συστήματα
(50%)
Νευρωνικά Δίκτυα και Ασαφής Λογική ΟΧΙ ΟΧΙ
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν ΟΧΙ ΟΧΙ
Κατανεμημένα Συστήματα Eλέγχου ΟΧΙ ΟΧΙ
Ανάλυση και Σχεδιασμός Τεχνοοικονομικών
Συστημάτων ΟΧΙ Οικονομοτεχνική Ανάλυση
Μηχατρονική ΟΧΙ ΟΧΙ
Έλεγχος και Προγραμματισμός Ρομπότ ΟΧΙ ΟΧΙ
Σχεδίαση με χρήση υπολογιστή (CAD) και
Δίκτυα Παραγωγής (CAM) ΟΧΙ CAD ‐ CAM ‐ CAE
Ευφυής Έλεγχος ΟΧΙ ΟΧΙ
Συστήματα Ελέγχου για Καθοδήγηση και
Πλοήγηση ΟΧΙ ΟΧΙ
5/3/13 Ακαδημαϊ κή και Επι στημονι κή Αρι στεί α - ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΠΗΔΑΛΟΥΧΙΑ
excellence.minedu.gov.gr/listing/265-vehicle-inspection 1/2
Σχετικά
Η ΑΡΙΣΤΕΙΑ
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ
ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΝΕΑ
Δράσεις
ΛΙΣΤΑ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΔΡΑΣΗΣ
Πληροφορίες
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗΣ
ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΥΠΔΒΜΘ
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αναζήτηση
← Πίσω στη Λίστα Δράσεων TTw eeeett 0 0
ΑΑλλγγόόρριιθθμμοοιι πποουυ εεξξαασσφφααλλίίζζοουυνν αασσφφααλλήή κκααιι άάννεεττηη
οοδδήήγγηησσηη
ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΓΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕ
ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Ο καθηγητής Φώτης Κουμπουλής και ο επίκουρος καθηγητής Μιχάλης Σκαρπέτης του τμήματος
Αυτοματισμού στο ΤΕΙ Χαλκίδας, αναπτύσσουν την τελευταία δεκαετία συστήματα αυτόματου ελέγχου
της πορείας οχημάτων με τετραδιεύθυνση, τα οποίο βελτιώνουν την οδηγική συμπεριφορά του
οχήματος προκριμένου αυτό να ακολουθήσει μια επιθυμητή τροχιά. Τα προτεινόμενα συστήματα
ελέγχου δέχονται εντολές από τον οδηγό και ελέγχουν κατάλληλα την στροφή των εμπρόσθιων και
πίσω τροχών του οχήματος.
Στο πλαίσιο της δραστηριότητας αυτής
παρουσίασαν ένα μεγάλο αριθμό εργασιών εκ των
οποίων μια βραβεύτηκε το 2003. Στην εργασία αυτή
η σχεδίαση του συστήματος ελέγχου βασίζεται στην
υλοποίηση ενός αλγορίθμου ελέγχου που
περιλαμβάνει έναν εύρωστο ελεγκτή τριγωνικής
αποσύζευξης συνδυασμένο με ένα υψηλού κέρδους
φίλτρο εξασθένησης της γωνίας πλαγιολίσθησης του
οχήματος. Το σύστημα ελέγχου επιτυγχάνει τους
ακόλουθους στόχους: α) εξασφαλίζει την επιθυμητή
συμπεριφορά της πλευρικής επιτάχυνσης του
οχήματος σύμφωνα με της εντολές του οδηγού, β)
επιτυγχάνει το μηδενισμό της γωνίας
πλαγιολίσθησης του οχήματος και γ) εξασφαλίζει
ευστάθεια στο σύστημα κλειστού βρόχου. Το
προτεινόμενο σύστημα ελέγχου είναι ανεξάρτητο
από παράγοντες όπως είναι η μεταβαλλόμενη μάζα
του οχήματος και η ποιότητα του οδοστρώματος. Μπορεί να υλοποιηθεί με απλούς αλγορίθμους και να
αξιοποιηθεί σε μικρο- ελεγκτές και πλατφόρμες ελέγχου οχημάτων.
INSTITUTION OF ELECTRICAL ENGINEERS,
2003
ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΠΗΔΑΛΙΟΥΧΙΑ
Το πρόβλημα του ελέγχου της πλευρικής συμπεριφοράς των οχημάτων με τετραδιεύθυνση έχει προσελκύσει μεγάλο ερευνητικό
ενδιαφέρον τα τελευταία 20 χρόνια. Ο επιπλέον βαθμός ελευθερίας του οχήματος που προκύπτει από την ανεξάρτητη στροφή των
πίσω τροχών μπορεί να επιλύσει πολλά προβλήματα πηδαλιουχίας ενός οχήματος και ιδιαίτερα σε περιβάλλον με αβέβαιες φυσικές
παραμέτρους του οχήματος και του οδοστρώματος αλλά και διαταραχές.
H Ερευνητική ομάδα στο Τμήμα Αυτοματισμού του ΤΕΙ Χαλκίδας σχεδίασε ένα νέο αλγόριθμο εύρωστου ελέγχου για οχήματα με
ανεξάρτητη στροφή των εμπρόσθιων και των πίσω τροχών.
Η τεχνική που προτείνουν οι ερευνητές, προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια και αμεσότερη απόκριση στους χειρισμούς του οδηγού,
ανεξαρτητοποιώντας την πλευρική κίνηση από την στροφή του οχήματος, ενώ ταυτόχρονα ελαχιστοποιεί την πλαγιολίσθηση του
οχήματος για ένα μεγάλο εύρος ταχυτήτων. Η προτεινόμενη τεχνική εκτός από τη βελτίωση της σταθερότητας σε ξαφνικές αλλαγές
κατεύθυνσης, μπορεί να εξασφαλίσει καλύτερη ανταπόκριση στις στροφές και στις αλλαγές λωρίδας, καθώς και καλύτερο έλεγχο σε
αλλαγές της μάζας και της ταχύτητας του οχήματος.
Like 0
Η εργασία “Robust Control of Cars with
Front and Rear Wheel Steering” έγινε
δεκτή το 2002 στο διεθνές περιοδικό: IEE
Proceedings – Control Theory and Applications.
Παρουσιάζεται στον τόμο 149 και στις σελίδες 394-
404, του έτους 2002.
Η έρευνα βραβεύτηκε για τα έτη 2001/2002 με το
βραβείο “2003 ΙΕΕ Coales Premium” από τον φορέα
ΙΕΕ (Institution of Electrical Engineers, 1871 until
2005) που αργότερα μετονομάστηκε σε ΙΕΤ
(Institution of Engineering and Technology, 2006-).
H IET, είναι η μεγαλύτερη ένωση μηχανικών στην
Ευρώπη, με 150.000 μέλη. Η βάση δεδομένων της
περιέχει πάνω από 12 εκατομμύρια βιβλιογραφικές
περιλήψεις, πρακτικά συνεδρίων και άλλα έντυπα
στους τομείς της επιστήμης και της τεχνολογίας.
5/3/13 Ακαδημαϊ κή και Επι στημονι κή Αρι στεί α - ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΠΗΔΑΛΟΥΧΙΑ
excellence.minedu.gov.gr/listing/265-vehicle-inspection 2/2
σττο Twiitttterr
σττο Faccebookk
Α Κ Ο Λ Ο Υ Θ Η Σ Τ Ε Τ Η Ν Α Ρ Ι Σ Τ Ε Ι Α Π Ρ Ο Τ Α Σ Η Τ Η Σ Η Μ Ε Ρ Α Σ
ΤΡΙΒΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΜΙΚΡΟ-ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ
ΜΙΚΡΟ-ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ
Το επιστημονικό αντικείμενο της
Τριβολογίας ανήκει στο ευρύτερο
γνωστικό πεδίο της Μηχανικής των
Επιφανειών, μελετά δε τις βασικές
έννοιες και τους μηχανισμούς που
διέπουν τη σχετική κίνηση στοιχείων
μηχανολογικών συστημάτων και
διατάξεων. Η ερευνητική εργασία
τριών Ελλήνων ερευνητών …
T W I T T E R
Η Αριστεία στην ΕΡΤ –
Σάββατο, 2/3/201 3.
Παρουσιάσεις δράσεων από
το Παν επιστήμιο και το
Πολ υτεχ ν είο Κρήτης.
http://t.co/DTzb6PEhtu
7 days ago
Η Αριστεία στην ΕΡΤ –
Παρασκευή, 22/2/201 3 &
Σάββατο, 23/2/201 3
http://t.co/XF407 0HfpV
11 days ago
Μ Ε Μ Ι Α Μ Α Τ Ι Α
230 δράσεις
38 ιδρύματα
1 συνέδριο
Επισκεφθείτε την σελίδα του
αποθετηρίου για περισσότερες
λεπτομέρειες.
© Copyright 2012
Ακαδημαϊκή & Επιστημονική Αριστεία
από το ΙΤΥΕ
ΤΕΙ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
Δρ. Φώτης Ν. Κουμπουλής, Καθηγητής Ρομποτικής & Βιομηχανικών Αυτοματισμών στο Τμήμα Αυτοματισμού
Δρ. Μιχαήλ Γ. Σκαρπέτης, Επίκουρος Καθηγητής Συστημάτων Αυτόματου Ελέγχου - Υδραυλικών και Πνευματικών Συστημάτων Αυτόματου
Ελέγχου στο Τμήμα Αυτοματισμού
http://www.aut.teihal.gr/
http://digital-library.theiet.org
← Πίσω στη Λίστα Δράσεων TTw eeeett 0 Like 0 0
Παράρτημα Ε
Άθροισμα των Επιστημονικών δημοσιεύσεων κάθε μέλους ΕΠ για κάθε Τμήμα του ΤΕΙ Χαλκίδας
σύμφωνα με την διεθνή βιβλιογραφική βάση δεδομένων Scopus
Άθροισμα Δημοσιεύσεων κάθε
μέλους ΕΠ
Τμήμα Αυτοματισμού 461
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 12
Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων
Εφοδιασμού 28
Τμήμα Ηλεκτρολογίας 234
Τμήμα Λογιστικής -
Τμήμα Μηχανολογίας 133
Τμήμα Τεχνολογίας Αεροσκαφών 108
Κέντρο Ξένων Γλωσσών &
Φυσικής Αγωγής 2
Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών 130

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου